L'esperit nadalenc ha arribat a la campanya. Però això no significa, com va passar el 1914 durant la primera guerra mundial, una treva nadalenca. Benvinguts a l'era del "non-stop campaigning". Els dinars de Nadal són un bon moment per parlar de polític i cal recordar a les famílies d'Iowa qui és el millor candidat. Desaprofitar una oportunitat així seria inacceptable. Per això gairebé tots els candidats han produït anuncis especials que combinen hàbilment humor, esperit nadalenc i, com no, missatge. "Stay on message". També per Nadal. aquesta és la consigna.
Barack Obama presenta un spot familiar en què hi participen la seva dona i les seves dues filles. Es tracta d'una imatge entranyable que associa al candidat un concepte clau: la proximitat.
El proper 3 de gener se celebren els caucus d'Iowa. En centenars de poblets dels Estats Units es reuniran, a les 7 del vespre, amb temperatures sota zero, votants demòcrates i republicans per escollir el candidat del seu partit a ocupar el despatx oval. Tot comença aquí, en aquests petits poblets. Tot comença a Iowa.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada